niedziela, 7 maja 2017

Codzienne pytania zdrowego chrześcijanina wg Johna Wesley'a
1. Czy świadomie lub nieświadomie stwarzam wrażenie, że jestem
    lepszy/a niż w rzeczywistości? Innymi słowy, czy jestem hipokrytą?
.2 Czy jestem prawdomówny/a we wszystkich moich zachowaniach i
    słowach, czy raczej często przesadzam?
3. Czy w tajemnicy przekazuję dalej to, co zostało mi powiedziane w zaufaniu
4. Czy można mi ufać?
5. Czy jestem zniewolony/a modą, przyjaciółmi, pracą lub nawykami?
6. Czy jestem skoncentrowany/a na sobie? Czy rozczulam się nad sobą i pobłażam sobie?
7. Czy Słowo Boże mieszkało we mnie dzisiaj?
8. Czy pozwoliłem/am Słowu Bożemu do mnie dzisiaj przemawiać?
9. Czy sprawia mi przyjemność modlitwa?
10. Kiedy ostatni raz dzieliłem/am się z kimś swoją wiarą?
11. Czy modlę się w sprawie pieniędzy, które wydaję?
12. Czy kładę się do łóżka i wstaję o właściwej porze?
13. Czy jestem nieposłuszny/a Bogu w czymkolwiek?
14. Czy upieram się przy robieniu czegoś, co nie do końca zgadza się z moim sumieniem?
15. Czy jestem pokonany/a w jakiejkolwiek dziedzinie mojego życia?
16. Czy jestem zazdrosny/a, krytyczny/a, nieczysty/a, niegodny/a
zaufania, przewrażliwiony/a? Czy szybko się irytuję?
17. Jak spędzam swój wolny czas?
18. Czy jestem dumny/a?
19. Czy dziękuję Bogu za to, że nie jestem jak inni, tak jak faryzeusze?
20. Czy jest w moim życiu ktokolwiek, kogo się obawiam, nie lubię, krytykuję,
       lekceważę, lub wobec kogo trzymam urazę? Jeśli tak, co robię aby to zmienić?
21. Czy cały czas narzekam i zrzędzę?
22. Czy Chrystus jest realny dla mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz